مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 12:092023-02-16اقتصادي

اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی از هفته اول اسفند در گیلان


به گفته معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان طرح کالا برگ الکترونیکی همزمان با استان های قزوین و مرکزی در گیلان آغاز شده و از هفته اول اسفند 1401 در گیلان به اجرا خواهد آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سید محمد اسحاقی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی به صورت پایلوت در گیلان اظهار کرد: با توجه به قوانین در راستای حمایت معیشت اقشار کم درآمد و آسیب پذیری، بزرگترین هدف این طرح، محافظت از اقشار کم درآمد و آسیب پذیر در برابر تورم است.

وی با اشاره به اینکه گیلان به صورت آزمایشی در ابتدای اجرایی شدن این طرح، قرار گرفته افزود: در ابتدا استان هرمزگان پایلوت شد و پس از آن به واسطه وجود شاخص های استانی و اطلاعاتی جمع آوری شده این طرح به صورت آزمایشی در گیلان اجرایی می شود.

اسحاقی با اشاره به آغاز فرایند پیاده سازی این طرح از 12 بهمن گفت: در این بازه زمانی توانستیم یک هزار و 700 فروشگاه را شناسایی کنیم که به سامانه شما (شبکه ملی اعتبار)، مجهز شدند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان با اشاره به سازوکار فروشگاه های متصل به درگاه شبکه پرداخت طرح کالا برگ الکترونیکی افزود: به همه فرمانداران مکلف شده که حتی  در تمامی دهستان ها نیز حداقل یک فروشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی از هفته اول اسفند در گیلان

اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی از هفته اول اسفند در گیلان