مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 11:202023-02-16اقتصادي

ساماندهی بیش از 58 میلیارد تومان زکات در استان زنجان


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان زنجان گفت: 95 درصد زکات جمع آوری شده در امور محرومان و کمک به نیازمندان در سرفصل های درمانی، تهیه جهیزیه، - ایسنا/زنجان معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان زنجان گفت: 95 درصد زکات جمع آوری شده در امور محرومان و کمک به نیازمندان در سرفصل های درمانی، تهیه جهیزیه، امور تحصیلی، ساخت و تعمیر مسکن و کمک معیشت هزینه شده است.

اکبر محمدی صبح امروز (27 بهمن ماه) در جلسه شورای زکات با اشاره به ساماندهی بیش از 58 میلیارد تومان زکات در استان زنجان، اظهار کرد: زکات جمع آوری شده در دو بخش امور محرومان و پروژه های عمرانی هزینه می شود.

وی افزود: 95 درصد زکات جمع آوری شده در امور محرومان و کمک به نیازمندان در سرفصل های درمانی، تهیه جهیزیه، امور تحصیلی، ساخت و تعمیر مسکن و کمک معیشت هزینه شده است.

محمدی با اشاره به اینکه 5 درصد از زکات جمع آوری شده نیز برای ساخت پروژه های عام المنفعه هزینه شده است، اضافه کرد: امسال 80 هزار خدمت از محل زکات جمع آوی شده به جامعه هدف ارائه شده است.

وی ادامه داد: این خدمات در قالب کمک هزینه جهیزیه، کمک هزینه درمان، تحصیل، آزادی زندانیان، ساخت مسکن و مرمت و بازسازی، معیشت و ساخت پروژه های عام المنفعه از جمله مساجد، خانه عالم، حوزه های علمیه، غسالخانه، حسینیه و فا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی بیش از 58 میلیارد تومان زکات در استان زنجان

ساماندهی بیش از 58 میلیارد تومان زکات در استان زنجان