مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 09:502023-02-16ورزشي

احداث کمپ تیم ملی در منطقه شیران قطعی شد


وزیر ورزش و جوانان مجوز احداث کمپ تیم ملی در منطقه شیران نیر را صادر کرد.

- شهرام محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: کمپ تیم ملی قرار است در زمینی به مساحت 110 هکتار در اطراف روستای شیران نیر احداث شده و به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه شهرستان نیر با قابلیت های بی نظیر گردشگری، آثار و ابنیه های تاریخی از مناطق پرجاذبه استان اردبیل است، تصریح کرد: چهار منطقه نمونه گردشگری در این شهرستان در آستانه ورود سرمایه گذاران قرار گرفته که امیدواریم با انتشار آگهی جذب سرمایه گذاران در این مناطق نمونه گردشگری بتوانیم ظرفیت این مناطق را بیش از گذشته به نقطه متعالی برسانیم.

فرماندار شهرستان نیر گفت: 9 آبگرم و 23 چشمه آبگرم در این شهرستان وجود دارد اما به دلایل مختلف در سال های گذشته قابلیت های این منطقه مورد غفلت و بی توجهی قرار گرفته و در دولت سیزدهم تلاش بر این است تا با همراهی سرمایه گذاران بخش خصوصی در توسعه آبدرمانی ها و مناطق نمونه گردشگری سرمایه گذاری های خوبی را شاهد باشیم.

محمدی افزود: در یک ماه اخیر این چهار منطقه نمونه گردشگری اعم از سقزچی، بولاغلار، قره شیران و غاز گلستان از بلاتکلیفی خارج شده و با انتشار آگهی فراخوان سرمایه گذار امیدواریم در آینده نه چندان دور قابلیت های مغفول مانده و بی نظیر این منطقه به فرص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث کمپ تیم ملی در منطقه شیران قطعی شد

احداث کمپ تیم ملی در منطقه شیران قطعی شد