مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 09:122023-02-16اقتصادي

آبگیری 35 درصد از ظرفیت آببندان های مازندارن/ توزیع بذر برنج آغاز شد


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه ذخیره آبی خیلی از آببندان های استان کامل نیست و بطور میانگین حدود 35 درصد ظرفیت آببندان ها آبگیری شده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، احسان عباسپور صبح امروز در جلسه کشت پاییزه استان، اظهار کرد: در اجرای برخی تعهدات کشت پاییزه موفق به انجام نشدیم که امیدواریم در کشت بهاره به آن دست پیدا کنیم.

وی افزود: بشدت نگران عدم بارندگی و سرمای هوا بودیم که مشکلاتی را برای محصولات پاییزه بوجود آورد که به لطف خدا بارندگی های اخیر بخشی از این نگرانی ها را از بین برد.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه ذخیره آبی خیلی از آببندان های استان کامل نیست و بطور میانگین حدود 35 درصد ظرفیت آببندان ها آبگیری شده است، تصریح کرد: پیش بینی بر آن است سال کم بارشی پیش رو داشته باشیم که قطعا مشکلاتی برای کشاورزی استان بوجود می آورد و لازم است مدیران جهاد کشاورزی شهرستان ها اقدامات و تمهیدات لازم را اتخاذ کنند.

عباسپور با تاکید بر اینکه نشست مشترک با شوراهای روستایی برای اطلاع رسانی محدودیت کشت ارقام پرمحصول برنج در مناطقی که مشکل کمبود آب داریم انجام شود، افزود: توزیع بذر برنج در استان آغاز شده و بنظر می رسد کودهای مربوط به محصولات کشاورزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبگیری 35 درصد از ظرفیت آببندان های مازندارن/ توزیع بذر برنج آغاز شد

آبگیری 35 درصد از ظرفیت آببندان های مازندارن/ توزیع بذر برنج آغاز شد