مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 08:352023-02-16اقتصادي

انعقاد تفاهم نامه بین دانشگاه نوشیروانی و پژوهشگاه وزارت نیرو


مشاور رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با اشاره به اینکه ارتباط بین صنعت و دانشگاه حلقه مفقوده است، گفت: تفاهم‎نامه همکاری بین دانشگاه نوشیروانی بابل و پژوهشگاه وزارت نیرو برای افزایش مهارت آموزی دانشجویان این دانشگاه منعقد شد.

- ایسنا/مازندران مشاور رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با اشاره به اینکه ارتباط بین صنعت و دانشگاه حلقه مفقوده است، گفت: تفاهم‎نامه همکاری بین دانشگاه نوشیروانی بابل و پژوهشگاه وزارت نیرو برای افزایش مهارت آموزی دانشجویان این دانشگاه منعقد شد.

امینی در گفت‎وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در راستای ایجاد انگیزه وامید به آینده در جوانان مهارت آموزی را در دانشگاه نوشیروانی در دستور کار قرار دادیم.

وی افزود: در شهرستان بابل 300 مرکز صنعتی وجود د دارد که با رایزنی های انجام شده درصدد هستیم تا دانشجویان را به صورت کارآموز روانه این مراکز صنعتی کنیم تا هم آموزش آنها صرف تئوری نباشد و هم امید به آینده در دانشجویان تقویت شود.

امینی با اشاره به اینکه تحلیلی که از اغتشاشات اخیر داشتیم مسئله را ریشه یابی و درصدد حل آن هستیم، تصریح کرد: کرسی آزاد اندیشی و تریبون آزاد برای بیان نظرات، رفع شبهات و سوالاتی که در حوزه‎های مختلف ذهن دانشجویان را دچار دو گانگی کرده در دانشگاه راه اندازی شد تا بتوانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهم نامه بین دانشگاه نوشیروانی و پژوهشگاه وزارت نیرو

انعقاد تفاهم نامه بین دانشگاه نوشیروانی و پژوهشگاه وزارت نیرو