مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 07:552023-02-16ورزشي

دختری که بار دوچرخه سواری را به دوش می کشد


در حالی که اکثر دوچرخه سواران خانه نشین هستند، یکی از رکابزنان دختر برای کسب سهمیه المپیک و مدال آوری در بازی های آسیایی آماده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در شرایطی که برنامه های تیم های ملی دوچرخه سواری تعطیل است، یه دختر رکابزن این شانس را داشت با لژیونر شدن، منتظر برنامه های فدراسیون نباشند.

فرانک پرتوآذر که در رشته کوهستان فعالیت می کند، بیش از بقیه ورزشکاران فعال است و به تازگی چند مسابقه در آفریقای جنوبی را به پایان رساند که نتایج خوبی گرفت و توانست جزو 10 نفر اول شود.

بیشتر بخوانید عملکرد خوب دختر رکابزن ایران در دو مسابقه آفریقای جنوبی نکته مهم این است، در حالی که تیم ملی کوهستان در تعطیلی به سر می برد، او منتظر فدراسیون نمانده و از مدت ها قبل برای آماده سازی خود برنامه ریزی کرده است.

پرتوآذر چند سالی با هزینه خود در مسابقات خارجی شرکت می کرد و همین حضور مداوم باعث شد که اسپانسر پیدا کند و حتی عضو یک تیم سوییسی شد و این تیم کمک حال پرتوآذر در این مسیر شده است.

قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک این رکابزن دو هدف را دنبال می کند؛ یکی کسب مدال در بازی های آسیا و دیگری کسب سهمیه المپیک پاریس است.

پرتوآذر قطعا کار سختی به ویژه برای کسب سهمیه المپیک دارد اما بدون اینکه منتظر اعلام برنامه تیم ملی باشد، از این کشور به آن کشور م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختری که بار دوچرخه سواری را به دوش می کشد

دختری که بار دوچرخه سواری را به دوش می کشد