مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 00:452023-02-15اقتصادي

کاهش تعرفه چهار درصدی گمرک/ به دنبال افزایش مهلت منقضی ترخیص کالا هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، جمعی از کارآفرینان و تولیدکنندگان و پیشران های اقتصادی امروز (چهارشنبه 28 بهمن) با حضور در مجمع کارآفرینان ایران با فرود عسگری؛ - معاون امور گمرکی گمرک ایران گفت: در حال هوشمندسازی گمرکی کالا های وارداتی هستیم، برای مثال برای واردات ام دی اف تلورانس 5 و منهای 5 گذاشتیم که البته سیستم به صورت خودکار بالاتر از آن را هشدار می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، جمعی از کارآفرینان و تولیدکنندگان و پیشران های اقتصادی امروز (چهارشنبه 28 بهمن) با حضور در مجمع کارآفرینان ایران با فرود عسگری؛ معاون فنی گمرک ایران دیدار و گفتگو کرده و مشکلات و چالش های گمرکی خود را مطرح کردند.

عسگری پس از استعماع مشکلات کارآفرینان، تولیدکنندگان و صنعتگران اظهار داشت: در حال بررسی افزایش مهلت منقضی برای ترخیص کالا ها از گمرک هستیم و این موضوع را پالایش می کنیم؛ در حال هوشمندسازی گمرکی کالا های وارداتی هستیم برای مثال برای واردات ام دی اف تلورانس 5 و منهای 5 گذاشتیم که البته سیستم به صورت خودکار بالاتر از آن را هشدار می دهد.

وی تاکید کرد: بانک اطلاعات خوبی در واردات داریم؛ برای ترخیص درصدی کالا ها هم برنامه ریزی خوبی کردیم؛ گمرک به دنبال افزایش ترخیص درصدی است، ولی خود صنعتگران هم باید از این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تعرفه چهار درصدی گمرک/ به دنبال افزایش مهلت منقضی ترخیص کالا هستیم

کاهش تعرفه چهار درصدی گمرک/ به دنبال افزایش مهلت منقضی ترخیص کالا هستیم