مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 21:202023-02-15ورزشي

ورزش کرمانشاه باید در جایگاهی بالاتر از وضعیت کنونی قرار گیرد


استاندار کرمانشاه از تلاش برای آماده سازی مجموعه ای اثرگذار برای استعدادیابی در حوزه های مختلف از جمله ورزش در استان خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه از تلاش برای آماده سازی مجموعه ای اثرگذار برای استعدادیابی در حوزه های مختلف از جمله ورزش در استان خبر داد.

محمدطیب صحرایی، امروز(26 بهمن) در مراسم تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزش استان کرمانشاه، ورزشکاران و قهرمانان ورزشی را جزیی از سرمایه های استان دانست و اظهار کرد: برای ساختن کرمانشاهی آبادتر، شاداب تر و سالم تر به سوی ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی دست یاری دراز می کنیم.

وی با تاکید براینکه ورزشکاران و قهرمانان باید قدر خود را بدانند، افزود: ما هم تلاش می کنیم تا جایی که امکان دارد از آنها حمایت کنیم و پیگیر رفع دغدغه های آنها باشیم.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه رشد و ارتقاء ورزش همگانی و قهرمانی کرمانشاه نیاز به یک تلاش جمعی دارد، گفت: ورزش کرمانشاه باید بالاتر از جایگاه فعلی و کنونی خود قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: در زمان های نه چندان دور در برخی از رشته های ورزشی پیش از شروع مسابقات جایگاه کرمانشاه روی سکوها محفوظ بود و اکنون حیف است که این جایگاه را از دست بدهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش کرمانشاه باید در جایگاهی بالاتر از وضعیت کنونی قرار گیرد

ورزش کرمانشاه باید در جایگاهی بالاتر از وضعیت کنونی قرار گیرد