مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 21:172023-02-15اجتماعي

30 هزار دانش آموز سمنانی زیرپوشش طرح «داناب» قرار گرفتند


معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: امسال 240 مدرسه سراسر استان با نزدیک به 30 هزار دانش آموز زیرپوشش طرح «داناب» قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حسین رشیدی، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان امشب در وبینار آموزشی طرح داناب با اشاره به مسیر طی شده در 10 سال اخیر برای اجرای طرح داناب اظهار کرد: این طرح در راستای یکی از مأموریت های اصلی آموزش و پرورش اجرا می شود و ما بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، دانش آموزان را برای زندگی پاک آماده می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: طرح ملی دانش آموزی نجات آب (داناب) دقیقاً در چنین مسیری، قرار است در مدارس متوسطه اول استان دنبال شود.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: امسال 240 مدرسه سراسر استان با نزدیک به 30 هزار دانش آموز زیرپوشش این طرح قرار می گیرند و انتظار داریم همانند سال های گذشته، از استان های پیشرو در اجرای این طرح در کشور باشیم.

حمیدرضا قزوینی، مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای سمنان نیز در این وبینار آموزشی ضمن قدردانی از حضور دبیران اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان در این وبینار گفت: امسال نیز ضرورت همکاری نزدیک بخش آب و آموزش و پرورش سبب تعریف طرح داناب و تبادل تفاهم نامه همکاری شد و با حضور دبیران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 هزار دانش آموز سمنانی زیرپوشش طرح «داناب» قرار گرفتند

30 هزار دانش آموز سمنانی زیرپوشش طرح «داناب» قرار گرفتند