مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 18:302023-02-15اجتماعي

تدوین برنامه 10 ساله برای احیای تالاب انزلی


رییس اداره حفاظت و احیای تالاب های گیلان، از تدوین یک برنامه میان مدت 10 ساله برای حفاظت و احیای تالاب انزلی خبر داد و بیان کرد: اداره کل حفاظت محیط زیست استان بر این اساس مطالبه گری های لازم را از متولیان امر به عمل می آورد.

- ایسنا/گیلان رییس اداره حفاظت و احیای تالاب های گیلان، از تدوین یک برنامه میان مدت 10 ساله برای حفاظت و احیای تالاب انزلی خبر داد و بیان کرد: اداره کل حفاظت محیط زیست استان بر این اساس مطالبه گری های لازم را از متولیان امر به عمل می آورد.

عباس عاشوری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تشکیل قرارگاه جهادی احیای تالاب انزلی، اظهار کرد: برای مدیریت صحیح تالاب ها، باید تالاب و حوضه آبخیز آن را با هم دید و قطعا یک سازمان و دستگاه نمی تواند به تنهایی از تالاب حفاظت نماید.

وی با تاکید بر لزوم مشارکت همه دستگاه ها، سازمان ها و ارگان های متولی در حوضه آبخیز برای حفاظت و احیای تالاب انزلی، افزود: مشارکت و دانش بومی ذی نفعان و جوامع بومی تالاب و سمن ها می تواند در حفاظت و احیای تالاب انزلی یاریگر متولیان باشد.

رییس اداره حفاظت و احیای تالاب های اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان از تدوین یک برنامه میان مدت 10 ساله برای حفاظت و احیای تالاب انزلی خبر داد و بیان کرد: در این برنامه وظیفه همه سازمان ها و دستگاه ها مشخص شده و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین برنامه 10 ساله برای احیای تالاب انزلی

تدوین برنامه 10 ساله برای احیای تالاب انزلی