مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 18:172023-02-15اقتصادي

مرمت اضطراری سقف بازار تاریخی نجارهای اصفهان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان از انجام عملیات مرمت اضطراری سقف بازار تاریخی نجارهای اصفهان پس از دو روز بارش مداوم باران در ضلع شرقی میدان امام(ره) خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفاان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، علیرضا ایزدی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان  گفت: با توجه به بارش های شدید دو روز گذشته باران و ریزش آب از ناودان های طبقه دوم بر روی سقف این بازار تاریخی، بخشی از بندکشی های سقف این بازار به دلیل نشست آب دچار آسیب شد، لذا مرمتگران و گروه امانی این اداره کل پس از دریافت گزارش های اولیه مبنی بر نشت آب از سقف این بازار در محل مستقر شدند.

وی ادامه داد: نصب لوله های موقت ناودان و انتقال و خروج آب به خارج از محدوده به طول بیش از 200 متر و همچنین نصب عایق های پلاستیکی اقدامات اولیه ای بود که ظهر امروز به صورت اضطراری انجام شد.

ایزدی بیان کرد: مرمتگران در حال حاضر در حال نصب داربست برای مرمت بندکشی های یکی از طاق های این بازار تاریخی هستند که براثر نشت آب دچار آسیب شده بود.

پایان پیام/63124/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرمت اضطراری سقف بازار تاریخی نجارهای اصفهان

مرمت اضطراری سقف بازار تاریخی نجارهای اصفهان