مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 15:152023-02-15اقتصادي

ضرورت افزایش ارتباط هنرمندان صنایع دستی و نوآوران ایده پرداز


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: با توجه به تعداد هنرمندان صنایع دستی در استان این ضرورت وجود دارد تا ارتباطات میان این هنرمندان و نوآوران ایده پرداز افزایش پیدا کرده و این افراد از این طریق به بازار کار متصل شوند.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: با توجه به تعداد هنرمندان صنایع دستی در استان این ضرورت وجود دارد تا ارتباطات میان این هنرمندان و نوآوران ایده پرداز افزایش پیدا کرده و این افراد از این طریق به بازار کار متصل شوند.

سیدجواد موسوی در حاشیه امضای تفاهم نامه همکاری بین جهاددانشگاهی خراسان رضوی، پارک علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اظهار کرد: در حال حاضر 22 هزار هنرمند صنایع دستی در سطح استان، شهرها و روستاها مشغول به فعالیت هستند، اما در کنار این هنرمندان، افرادی که به نوعی ایده پرداز و بازاریاب باشند و بتوانند به این هنرمندان کمک کنند، وجود ندارد.

حقیقتا ارتباط میان هنرمندان صنایع دستی با ایده پردازان، نوآوران و بازاریابان تنها به صورت سنتی و از طریق نمایشگاه ممکن است و تعدادی از این افراد در نمایشگاه گردشگری امسال با همکاری ما شرکت کردند تا در انجا ارتباطاتی میان آن ها شکل گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت افزایش ارتباط هنرمندان صنایع دستی و نوآوران ایده پرداز

ضرورت افزایش ارتباط هنرمندان صنایع دستی و نوآوران ایده پرداز