مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 15:002023-02-15ورزشي

اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟


اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) بیست و ششم بهمن ماه 1401 هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات شان پاسخ دادند.

- اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) بیست و ششم بهمن ماه 1401 هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات شان پاسخ دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مخبر که در غیاب رییس جمهور، ریاست جلسه امروز هیات دولت را برعهده داشت، با تاکید بر اهتمام ویژه دو کشور در خصوص پیگیری و عملیاتی شدن توافقات مهمی که در این سفر در حوزه های اقتصادی، تجاری، مالی، ترانزیت و فناوری صورت گرفته، تقویت ظرفیت های دیپلماسی منطقه ای را امری ضروری و مهم ارزیابی و تصریح کرد: دستگاه دیپلماسی کشور و سایر بخش های مرتبط باید در راستای توسعه مناسبات و مبادلات تجاری و همچنین به منظور تقویت روابط و همکاری با کشورهای دیگر و بویژه همسایگان حداکثر تلاش خود را بکار گیرند.

لازم به ذکر است که سید ابراهیم رییسی به دعوت شی جین پینگ همتای چینی خود به این کشور رفته است.

همچنین مشروح گفت وگوهای امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی، علیرضا زاکانی شهردار تهران، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت، محمد دهقان معاون حقوقی رییس جمهوری، عزت الله ضرغامی ضر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟

اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟