مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 15:002023-02-15سياسي

وحدت در جمهوری اسلامی غیرسیاسی و خیرخواهانه است


نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: مقوله اتحاد و وحدت در جمهوری اسلامی ایران غیرسیاسی و خیرخواهانه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدرضا پورذهبی بعدازظهر چهارشنبه در دومین جلسه منطقه وحدت اسلامی در قرآن اظهار کرد: مقوله وحدت در جمهوری اسلامی ایران کاملاً خیرخواهانه و غیرسیاسی است؛ همه مذاهب و قومیت ها جمهوری اسلامی ایران با تاسی از پیامبر مکرم اسلام به مقوله وحدت نگاه خیرخواهانه دارند و این امر در رویکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مشهود است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: مهمترین چیزی که باید در همایش های تقریب مذاهب اسلامی به آن اشاره شود ضرورت مانایی وحدت فعلی در پیکره جمهوری اسلامی ایران است، یعنی علاوه بر آنکه به دنبال تقویت وحدت بین اقوام و مذاهب هستیم باید وحدت فعلی در نظام را حفظ کنیم.

وی ادامه داد: دست یابی به وحدت فراگیر در ممالک اسلامی صرفاً منحصر به بهره گیری از ظرفیت های علوم حوزوی مانند اصول و فقه نیست بلکه باید از سایر ظرفیت ها نظیر شعرا و ادبا هم استفاده کنیم.

پور ذهبی ادامه داد: نگاه تنگ نظرانه مهمترین آسیب و پاشنه آشیل در مقوله وحدت به حساب می آید باید با الگوگیری از رویکرد رهبر معظم انقلاب رییس جمهور و نمایندگان ولی فقیه در استان های مختلف، به صورت دلسوزانه وحدت را محقق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت در جمهوری اسلامی غیرسیاسی و خیرخواهانه است

وحدت در جمهوری اسلامی غیرسیاسی و خیرخواهانه است