مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 14:302023-02-15اجتماعي

ریزش کوه و رانش زمین در برخی نقاط شهرستان اردل


فرماندار اردل با بیان اینکه به علت بارش سنگین برف راه ارتباطی برخی روستاهای دهستان دیناران و محور سرپیر به سمت دشتک هنوز مسدود است، گفت: شاهد ریزش کوه و رانش زمین در مسیرهای تنگ درکش- ورکش- مسیر روستای 12 امام در پل ملک، - تنگ گندمکار و چند نقطه دیگر هستیم.

یعقوب شکوهی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت شهرستان اردل در پی بارش باران و برف سنگین، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد بارش شدید باران در شهرستان اردل هستیم، تمامی محورهای اصلی شهرستان باز هستند.

فرماندار اردل با بیان اینکه به علت بارش سنگین برف راه ارتباطی برخی روستاهای دهستان دیناران و محور سرپیر به سمت دشتک هنوز مسدود است و امکان بازگشایی وجود ندارد، توضیح داد: شاهد ریزش کوه و رانش زمین در مسیرهای تنگ درکش- ورکش- مسیر روستای 12 امام در پل ملک، تنگ گندمکار و چند نقطه دیگر هستیم، ماشین آلات راهداری برای ریزش برداری در این مناطق مستقر هستند.

وی با بیان اینکه برای برخی منازل مسکونی در روستاهای عشایری میانکوه و دهستان شلیل مشکلاتی ایجاد شده است، عنوان کرد: جمعیت هلال احمر برای امدادرسانی به ساکنان این روستاها به منطقه اعزام شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریزش کوه و رانش زمین در برخی نقاط شهرستان اردل

ریزش کوه و رانش زمین در برخی نقاط شهرستان اردل