مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 14:002023-02-15اقتصادي

افتتاح ایستگاه مترو دادمان تا چند هفته دیگر و ایستگاه میدان کتاب تا خرداد 1402


شهردار تهران با بیان اینکه تست گرم خط 7 مترو از ایستگاه میدان صنعت تا میدان کتاب انجام شد، گفت: در ایستگاه دادمان هزار و 110 میلیارد تومان هزینه شده که تا پایان اسفند این ایستگاه و خرداد سال آینده ایستگاه میدان کتاب افتتاح خواهد شد.

- شهردار تهران با بیان اینکه تست گرم خط 7 مترو از ایستگاه میدان صنعت تا میدان کتاب انجام شد، گفت: در ایستگاه دادمان هزار و 110 میلیارد تومان هزینه شده که تا پایان اسفند این ایستگاه و خرداد سال آینده ایستگاه میدان کتاب افتتاح خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا زاکانی در جریان انجام تست گرم مسیر منتهی الیه شمالی خط 7 متروی تهران با تاکید بر اینکه یکی از اولویت های مدیریت شهری و شورای ششم توجه به تکمیل هفت خط در حال فعالیت مترو است، اظهار کرد: 60 هزار میلیارد تومان جهت مطلوبیت بهره مندی و تکمیل هفت خط مترو پیش بینی شده است.

شهردار تهران گفت: ساخت خطوط 10 و 11 سال آینده آغاز می شود و برای خط 8 و 9 تمهیداتی پیش بینی شده تا فضای بهره مندی را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: خط 7 از ورزشگاه تختی در منطقه 13 آغاز می شود و تا میدان صنعت ادامه دارد؛ ایستگاه تختی جنبه پایانه ای دارد و امیدواریم سال آینده به نتیجه برسد.

زاکانی با بیان اینکه تست گرم خط 7 مترو از ایستگاه میدان صنعت تا میدان کتاب به طول تقریبی چهار کیلومتر انجام شد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح ایستگاه مترو دادمان تا چند هفته دیگر و ایستگاه میدان کتاب تا خرداد 1402

افتتاح ایستگاه مترو دادمان تا چند هفته دیگر و ایستگاه میدان کتاب تا خرداد 1402