مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 13:412023-02-15اقتصادي

فروش یک کالا با چند قیمت!/ مردم ایلام به گران فروشی معترضند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، تفاوت قیمت کالاها در مغازه ها باعث شده هر فروشنده ای نرخ خاص خود را اعلام کند از این رو مردم نسبت به این اوضاع گلایه مند شده و خواستار رسیدگی از طرف دستگاه های متولی هستند.

  اوضاع اقتصادی مردم به گونه ای شده که برای امرار معاش خانواده بایستی به سختی تلاش کرد؛ خیلی از افراد از صبح تا پاسی از شب برای تهیه یک لقمه نان حلال کار می کنند.

در استان ایلام نرخ تورم بالا است و افزایش سرسام آور قیمت ها مردم را با یک نگرانی بی سابقه مواجه کرده و مردم در شرایط اقتصادی و معیشتی سختی زندگی می کنند.

تفاوت قیمتها از یک مغازه به مغازه دیگر با یک نوع کالا و نشان تجاری باعث شده ذهنیت مردم به عدم نظارت و بی قانونی در سطح بازار سوق پیدا کند.

  باید مسئولین نسبت به این شرایط رسیدگی کنند و کوتاهی در وظیفه مدیریتی به هیچ وجه قابل توجیه نخواهد بود.

مسئولان شرایط آشفته بازار را کنترل کنند قربانی یکی از شهروندان ایلامی به خبرنگار فارس گفت: در حالی که جلسات متعدد نظارت بر وضعیت قیمت ها در بازار برگزار می شود خروجی قابل قبولی ندارد.

وی افزود: برخی فروشندگان نسبت به عرضه یک کالا و نشان تجاری با قیمت های مختلف اقدام می کنند که قطعا مسئولان باید این شرایط آشفته بازار را کنترل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش یک کالا با چند قیمت!/ مردم ایلام به گران فروشی معترضند

فروش یک کالا با چند قیمت!/ مردم ایلام به گران فروشی معترضند