مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 13:352023-02-15سياسي

رونمایی از 44 عنوان کتاب دفاع مقدس در گیلان


مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه این اداره کل تاکنون 180 جلد کتاب دفاع مقدس در حوزه تاریخ شفاهی و زندگی نامه و شعر و داستان و خاطره و.

- ایسنا/گیلان مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان با بیان اینکه این اداره کل تاکنون 180 جلد کتاب دفاع مقدس در حوزه تاریخ شفاهی و زندگی نامه و شعر و داستان و خاطره و.

منتشر کرده است، گفت: فردا از 44 عنوان دیگر در رشت رونمایی خواهیم کرد.

سرهنگ حسن حبیبی در گفت وگو با ایسنا، ماموریت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس را تبیین دستاوردهای مهم و بی نظیر دوران هشت سال دفاع مقدس دانست و اظهار کرد: همچنین باید از تحریف این واقعه مهم در تاریخ کشور جلوگیری کنیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس تثبیت شد و عزت و اقتدار پیدا کرد، افزود: مقام معظم رهبری همواره در بیاناتشان از پیشرفت های کشور در عرصه های علمی و غناوری تقدیر می کنند، اما در مقوله دفاع مقدس از کم کاری ها می گویند و ولذا وظیفه همه دستگاه های فرهنگی است که بیش از پیش به دفاع مقدس و معارف و آموزه های ارزشمند آن بپردازند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان با اشاره به تدوین دایره المعارف دفاع مقدس در کشور با برش های استانی در قالب دانشنامه دفاع مقدس، تصریح کرد: در حال تدوین دانشنامه دفاع مقدس گیلان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 44 عنوان کتاب دفاع مقدس در گیلان

رونمایی از 44 عنوان کتاب دفاع مقدس در گیلان