مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 13:352023-02-15دانش

سهم 11 درصدی کمیته تحقیقات دانشجویی علوم پزشکی مشهد از مقالات


دبیر کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر، این کمیته سهم بیش از 11 درصدی در میان تمامی مقالات این دانشگاه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، مهدی رفیعی با اشاره به فعالیت های کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد 14 واحد ستادی دارد که 7 واحد آن در دانشکده ها و 7 واحد دیگر در حوزه های پژوهش در آموزش، فناوری و صنعت، روابط عمومی، رجیستری، حلقه گمشده و مراکز تحقیقاتی، سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی و پژوهش های اجتماعی هستند.

رفیعی در رابطه با پژوهش های اجتماعی و آگاه سازی کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، بیان کرد: این کمیته در راستای خدمت به مردم، افزایش سلامت عمومی و آگاهی بخشی به پژوهش های اجتماعی در موضوعات مختلف می پردازد و از جمله موارد شاخص اجرا شده می توان به 3 پویش ملی بانوی پزشک یار، مامان و پزشک و سلامت دهان برای همه، 2 کمپین آگاهی بخشی اعتیاد و خواب ناب و پروژه در مسیر طبابت اشاره کرد.

وی تصریح کرد: اقدام دیگر کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خصوص مدارس و کارگاه های آموزشی و پژوهشی بوده و در مدارس و کارگاه های این کمیته دانشجویان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 11 درصدی کمیته تحقیقات دانشجویی علوم پزشکی مشهد از مقالات

سهم 11 درصدی کمیته تحقیقات دانشجویی علوم پزشکی مشهد از مقالات