مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 13:002023-02-15سياسي

جمع آوری امضای مردمی پیرامون مسئله حجاب و عفاف در فارس


مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد فارس از جمع آوری تعداد کثیری امضای مردمی پیرامون مسئله حجاب و عفاف در استان در قالب حرکتی خودجوش توسط شهروندان خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد فارس از جمع آوری تعداد کثیری امضای مردمی پیرامون مسئله حجاب و عفاف در استان در قالب حرکتی خودجوش توسط شهروندان خبر داد.

حجت الاسلام حسین امیدی چهارشنبه 26 بهمن در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جامعه ما و هر جامعه انسانی و دینی نیازمند رفع آسیب های اجتماعی با فعالیت دستگاههای مختلف است، تصریح کرد: البته بهترین فعالیت، حضور خود مردم با شناسایی آسیب ها و تلاش برای رفع آنها با کمک دستگاههای حاکمیتی است.

او نهاد خانواده را مهمترین تشکیلات در جامعه برشمرد و افزود: اگر ضرری در آسیب های اجتماعی وجود داشته باشد، ابتدا متوجه خانواده خواهد شد.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد فارس با تاکید بر این نکته که حجاب و عفاف از مبانی اساسی و اخلاقی در جامعه ماست، تصریح کرد: اگر خانواده در رفع آسیب های ناشی از این مهم ورود و نهادهای مختلف هم کمک کنند، قطعا جامعه هم اصلاح خواهد شد.

امیدی همچنین یکی از موضوعات مهمی که در سطح جامعه ما به ویژه طی ماههای اخیر بروز پیدا کرد را مسائل مربوط به عفاف و حجاب عنوان کرد و گفت: در صدر اسلام مبانی دینی در سیره و سنت علم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری امضای مردمی پیرامون مسئله حجاب و عفاف در فارس

جمع آوری امضای مردمی پیرامون مسئله حجاب و عفاف در فارس