مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 12:252023-02-15دانش

ارسال 180 مقاله به همایش گفتمان ملی «مهدویت» در گیلان


رییس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان از ارسال 180 مقاله از نقاط مختلف کشور به همایش گفتمان ملی «مهدویت» خبر داد و گفت: مقالات دریافتی در قالب یک کتاب منتشر می شود.

- رشت- رییس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان از ارسال 180 مقاله از نقاط مختلف کشور به همایش گفتمان ملی مهدویت خبر داد و گفت: مقالات دریافتی در قالب یک کتاب منتشر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد دوستار ظهر چهارشنبه در همایش گفتمان مهدویت در تمدن اسلامی که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی رشت برگزار شد، اظهار کرد: با راه اندازی دبیرخانه گفتمان مهدویت در گیلان قدم های مؤثری در این حوزه برداشته شده است.

وی با اشاره اقدامات انجام شده در حوزه گفتمان مهدویت در گیلان، افزود: در راستای ترویج فرهنگ مهدویت و پاسخگویی به شبهات قدم های خوبی برداشته شده است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان با اشاره به محورهای همایش ملی گفتمان مهدویت در استان، بیان کرد: این همایش در چهار محور فرهنگی -اجتماعی، فلسفی- کلامی، عرفانی- اخلاقی و اقتصادی- سیاسی در استان گیلان برگزار شد.

دوستار از ارسال 180 مقاله از نقاط مختلف کشور به همایش گفتمان ملی گفتمان مهدویت گیلان خبر داد و اضافه کرد: محورهای مقالات دریافت شده برگرفته از پژوهش ها و دستاوردهای تحقیقی در حوزه مهدویت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 180 مقاله به همایش گفتمان ملی «مهدویت» در گیلان

ارسال 180 مقاله به همایش گفتمان ملی «مهدویت» در گیلان