مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 12:062023-02-15ورزشي

حضور قطعی کشتی روسیه در بازی های آسیایی؟


با اعلام رییس فدراسیون کشتی روسیه، کشتی گیران این کشور در بازی های آسیایی شرکت می کنند.

- جی پلاس؛ با اعلام مامیاشویلی، فدراسیون کشتی روسیه به بازی های آسیایی چین دعوت شده است؛ میخاییل مامیاشویلی رییس فدراسیون کشتی روسیه در این راستا گفت که این دعوت نامه پذیرفته شده و بر این اساس کشتتی گیران روس در بازیهای آسیایی که قرار است در چین برگزار شود، حضور خواهند داشت.

بازی های آسیایی از 23 سپتامبر تا 8 اکتبر 2023 در هانگژو برگزار می شود که پیش از این گفته شده بود که ورزشکاران روس برای کسب سهمیه بازیهای المپیک در این رویداد شرکت خواهند کرد.

به این ترتیب تاکنون فدراسیون های ژیمناستیک و کشتی روسیه اعلام کرده اند که برای شرکت در بازی های آسیایی امسال دعوت شده اند، اقدامی که نشان دهنده این است که مسیر حضور ورزشکاران روس در بازیهای المپیک هموار شده است.

کمیته بین المللی المپیک ماه گذشته اعلام کرد که ورزشکاران روسیه و بلاروس که به دلیل حمله نظامی به اوکراین، از شرکت در مسابقات کسب سهمیه در اروپا محروم شده اند، ممکن است از طریق شرکت در بازیهای آسیایی برای کسب سهمیه اقدام کنند.

این در حالی است که مسئولان برگزارکننده بازیهای آسیایی هنوز واکنشی به صحبت های رییس فدراسیون کشتی و ژیمناستیک روسیه نداشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور قطعی کشتی روسیه در بازی های آسیایی؟

حضور قطعی کشتی روسیه در بازی های آسیایی؟