مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 11:592023-02-15اقتصادي

جلب پروژه های مشارکتی در شهرداری ها گامی برای عمران شهری و ایجاد درآمد پایدار است


استاندار اردبیل اجرای پروژه های سرمایه گذاری و مشارکتی در شهرداری ها را دارای اهمیت دانست و این پروژه ها را از جمله اقدامات ضروری شهرداری ها برای پیشرفت و عمران شهری و ایجاد درآمد پایدار عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی پیش ازظهر امروز در شورای سازمان همیاری شهرداری های استان اردبیل اظهار کرد: سازمان همیاری شهرداری ها بازوی مهم پیشرفت و حمایت شهرداری ها بوده و دارای ظرفیت های مهمی است که می تواند در اجرای طرح های اقتصادی و عمران شهری یاری گر شهرداری ها باشد.

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در راستای حل برخی مشکلات حل نشده سازمان همیاری، افزود: سازمان همیاری شهرداری ها هنوز به رسالت و هدف خود در راستای پیشرفت دست نیافته که با حل مشکلات حاشیه ای و عضویت شهرداران کل استان، زمینه استفاده از این ظرفیت برای عمران شهری فراهم می شود.

استاندار اردبیل تصریح کرد: ایجاد منابع درآمدی جدید و پایدار برای هزینه در راستای پیشرفت شهرها مورد تأکید بوده و می توانیم درآمدهای حاصل از محل ایجاد منابع را در صندوقی متمرکز قرار داده و از آن برای پیشرفت و آبادانی شهرها استفاده کنیم.

عاملی با تأکید بر تدوین برنامه و هدف گذاری برای خلق منابع در سال آینده، ادامه داد: با توجه به این که وضعیت مناسبی در حوزه سرمایه گذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلب پروژه های مشارکتی در شهرداری ها گامی برای عمران شهری و ایجاد درآمد پایدار است

جلب پروژه های مشارکتی در شهرداری ها گامی برای عمران شهری و ایجاد درآمد پایدار است