مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 11:562023-02-15اقتصادي

خدمت رسانی باجه ویژه نابینایان بانک ملی ایران در 13 استان کشور


باجه های ویژه نابینایان بانک ملی ایران به منظور دسترسی بهتر مشتریان روشندل به خدمات بانکی در 13 استان و شهر بزرگ کشور فعال شده است؛ علاوه بر این خدمت، - باجه های ویژه نابینایان بانک ملی ایران به منظور دسترسی بهتر مشتریان روشندل به خدمات بانکی در 13 استان و شهر بزرگ کشور فعال شده است؛ علاوه بر این خدمت، منوها و خدمات پرکاربرد اپلیکیشن همراه بام و بام تحت وب نیز برای این گروه از مشتریان مناسب سازی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، با توجه به دغدغه مندی این بانک برای دسترسی همه اقشار و مشتریان خود به خدمات بانکی به عنوان یکی از اصلی ترین حقوق اجتماعی، علاوه بر شعب، باجه های ویژه نابینایان با امکاناتی همچون دستگاه های برجسته نگار، نمایشگر بریل و.

در شهرهای تهران، اردبیل، تبریز، ارومیه، بیرجند، مشهد، بجنورد، شیراز، قزوین، قم، سنندج، ساری و یزد آماده ارائه خدمات بانکی به مشتریان روشندل می باشند.

در سامانه بام تحت وب نیز منوها، فیلدها و ویجت های پرکاربرد برای روشندلان مناسب سازی شده و سایر ویجت ها نیز بنا بر میزان استفاده در حال بهبود هستند.

در این سامانه، پس از نصب برنامه های صفحه خوان توسط کاربران و انجام تنظیمات لازم، تمامی متن های موجود در سامانه، فیلدها، ویجت ها و منوها برای کاربر خوانده می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی باجه ویژه نابینایان بانک ملی ایران در 13 استان کشور

خدمت رسانی باجه ویژه نابینایان بانک ملی ایران در 13 استان کشور