مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 11:512023-02-15اجتماعي

راه ارتباطی چند روستا در شهرستان شهرکرد هم چنان مسدود است


مسیر ارتباطی برخی روستاهای شهرستان شهرکرد مانند کریم آباد، دولت آباد، خلیل آباد و .

که جزو مسیرهای فرعی محسوب می شود و به علت اینکه امکانات راهداری پاسخگو نیست، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرماندار شهرکرد گفت: مسیر ارتباطی برخی روستاهای شهرستان شهرکرد مانند کریم آباد، دولت آباد، خلیل آباد و .

که جزو مسیرهای فرعی محسوب می شود و به علت اینکه امکانات راهداری پاسخگو نیست، هنوز بازگشایی نشده است و نیازمند بولدوزر هستیم.

عبدالعی ارژنگ در گفت وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت شهرها و روستاهای شهرستان شهرکرد در پی بارش سنگین برف، اظهار کرد: بارش برف از چهار روز گذشته در شهرستان آغاز شده و هم چنان ادامه دارد.

فرماندار شهرکرد افزود: در شب گذشته بارش باران موجب ذوب برف در معابر اصلی شهر شهرکرد شد و خوشبختانه مشکل جدی در معابر اصلی نداریم، شهرداران سایر شهرهای استان نیز مشغول به کار هستند.

وی با بیان اینکه بخش لاران از توابع شهرستان شهرکرد بیش ترین میزان بارش را در نقاط مختلف شهرستان به خود اختصاص داده است، گفت: ارتفاع برف در روستاهای مرغملک و ارجنک به بیش از یک متر رسیده است، مقرر شد برای برف روبی معابر روستای مرغملک یک دستگاه لودر به روستا اعزام شود و در روستای ارجنک نیز نیاز به تخلیه برف از روستا داریم که یک دستگاه کامیون به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه ارتباطی چند روستا در شهرستان شهرکرد هم چنان مسدود است

راه ارتباطی چند روستا در شهرستان شهرکرد هم چنان مسدود است