مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 10:502023-02-15سياسي

تعبیر بزرگ یک رؤیا/ مادری دهه هفتادی که کارآفرین شد


رؤیا، مادری است دهه هفتادی که در سن 28 سالگی پس از شکست در زندگی مشترکش دستان دو فرزندش را گرفت و به منزل پدری بازگشت و پس از آن با امید به آینده و توکل به خدا از هنری که میراث پدرش بود تبدیل به کارآفرینی موفق شد.

- خبرگزاری فارس-رشت، فاطمه احمدی؛ تقریباََ هم سن و سال خودم است اما تجربه بیشتری دارد، در روستازاده و اهل تسیه شهر خمام است در همان کوچه های روستا بزرگ شده و از روی دست پدر هنرمندش حصیربافی آموخته است.

از هشت سالگی به تماشای دستان پدر می نشست که چگونه برگ های لی یا همان گالی بریده شده از مزارع و شالیزارهای گیلان را به کلاه های حصیری و ملزومات کشاورزی تبدیل می کرد.

    شاید فکرش را هم نمی کرد که وقتی بزرگ شد همین تفریحاتش، نجات بخشِ زندگی اش شده و خودش ادامه دهنده راهِ پدرش باشد، رؤیا برای بزرگ شدن برنامه های دیگری داشت.

خمام شهری کوچک که تا پیش از این از توابع رشت بود و حد فاصل رشت تا بندرانزلی، امروز یکی از شهرستان های مهم گیلان به شمار می رود بانویی را در قلب خود دارد که نمونه بارز استقامت و استقلال است؛ رؤیا .

17 سالش بود که با مردی از دیار غریب ازدواج کرد و به شهر دیگری رفت، حاصل این ازدواج دو فرزند است که اکنون در آغوش مادر هنرمند و بزرگ خود روزگار می گذرانند، رؤیا در همان شهر نیز هنر خانوادگی را در پیش گرفت تا بتو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعبیر بزرگ یک رؤیا/ مادری دهه هفتادی که کارآفرین شد

تعبیر بزرگ یک رؤیا/ مادری دهه هفتادی که کارآفرین شد