مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 10:432023-02-15سياسي

آیت الله نورمفیدی چهره برجسته طلایه دار تقریب مذاهب وحدت اسلامی در گلستان معرفی شد


آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان به عنوان چهره برجسته و طلایه دار برجسته تقریب مذاهب وحدت اسلامی در گلستان معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان در دومین اجلاس منطقه ای وحدت اسلامی شمال کشور که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان در حال برگزاری است از طرف دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی ، آیت الله سید کاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان به عنوان چهره و طلایه دار برجسته تقریب مذاهب وحدت اسلامی در گلستان معرفی شد.

در بخشی از پیام این تقدیر و معرفی چهره برجسته توسط دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، حجت الاسلام حمید شهریاری آمده است: در طلیعه 45 سالگی استقرار نظام جمهوری اسلامی پروردگار شاکریم که فرصت ارزشمندی فراهم شد تا قدردان تلاش ها و کوشش های عملی و علمی یکی از بندگان با اخلاص و با ایمان باشیم.

نبوغ، نواوری و مجاهدت حضرتعالی به عنوان پدر معنوی استان و دایه تقریب مذاهب اسلامی سالها مقابل دیدگان صاحبان علم و فرهنگ و بزرگان اندیشه و فکر بوده و مورد تمجید است.

مجمع جهانی تقریب مذاهبداسلامی بپاس تلاش های خالصانه، طولانی و انقلابی حضرتعالی در تقریب مذاهب اسلامی و زندگی مسالمت امیز شما را به عنوان چهره برجسته و طلایه دار تقریب مذاهب وحدت اسلامی در گلستان معرفی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله نورمفیدی چهره برجسته طلایه دار تقریب مذاهب وحدت اسلامی در گلستان معرفی شد

آیت الله نورمفیدی چهره برجسته طلایه دار تقریب مذاهب وحدت اسلامی در گلستان معرفی شد