مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 10:402023-02-15ورزشي

چراغ سبز کادر فنی به فرنگی کاران اعزامی به قهرمانی آسیا


کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام کرد شکست در قهرمانی آسیا به منزله از دست دادن شانس حضور در رقابت های جهانی و بازی های آسیایی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شاگردان حسن رنگرز بعد از حضور در تورنمنت رنکینگ دار اتحادیه جهانی در کرواسی توانستند تا حد زیادی ابهامات کادر فنی برای حضور در رقابتهای مهم آتی را برطرف کنند.

در همین راستا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی از اهداف مدنظر کادر فنی در تورنمنت کرواسی یاد کرد و گفت: هدف ما تحقق گام دوم چرخه انتخابی تیم ملی بود.

در واقع 18 نفر به کرواسی اعزام شدند و مورد ارزیابی قرار گرفتند تا ما با توجه به عملکرد آنها و خروجی مسابقات نسبت به انتخاب نفرات اعزامی به رقابت های قهرمانی آسیا به عنوان گام سوم چرخه انتخابی تصمیم گیری کنیم.

اما نکته مهم در اظهارات اخیر سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی مربوط به ناکامی احتمالی برخی ملی پوشان در رقابتهای قهرمانی آسیا و چراغ سبز کادر فنی به آنها برای رویدادهای آتی است.

رنگرز در این خصوص هم صراحتاً اعلام کرد: انتخاب تیم ملی برای قهرمانی آسیا به منزله این نیست که کسانی که با شکست مواجه شدند شانس حضور در رقابت های قهرمانی جهان 2023 صربستان و بازی های آسیایی هانگژو را از دست داده اند، چراکه گام های دیگری در چرخه دیده شده که جام تختی گام چهارم ماست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چراغ سبز کادر فنی به فرنگی کاران اعزامی به قهرمانی آسیا

چراغ سبز کادر فنی به فرنگی کاران اعزامی به قهرمانی آسیا