مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 10:302023-02-15سياسي

3150 نفر عضو شورای اسلامی استان اردبیل است


رییس شورای اسلامی استان اردبیل گفت: 3 هزار و 150 نفر به عنوان منتخبان مردم عضو پارلمان محلی در استان اردبیل هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی رستمی شامگاه سه شنبه در دیدار اعضای شورای اسلامی استان اردبیل با نایب رییس مجلس اظهار کرد: 3 هزار و 150 نفر عضو شورا در استان اردبیل منتخبان مردم در پارلمان محلی هستند که تلاششان بر رفع مشکلات مردم در حوزه های مختلف است.

وی با بیان اینکه 9 اصل قانون اساسی به جایگاه شوراها و اهمیت این امر اشاره دارد، خاطرنشان کرد: اعضای شورا اغلب حامیان دولت سیزدهم و پشتیبان دولتمردان هستند و انتظارشان این است تا با خدمت رسانی به مردم بستر جلب رضایت آنها فراهم آید.

رییس شورای اسلامی استان اردبیل با قدردانی از نایب رییس مجلس در ایجاد فضای فراگیر برای تعامل و حضور وزرا در استان با هدف کمک به پیشرفت و توسعه روزافزون استان گفت: ما در مسیر خدمت رسانی باید قدر این ظرفیت عظیم را بدانیم و از طریق جایگاه نایب رییس مجلس پیگیر حل مشکلات و نارسایی های استان باشیم.

رستمی ضرورت تجهیز شوراهای شهرستان و استان را به امکانات مناسب و تعامل خوب فرمانداران و بخشداران با منتخبان مردم یادآور شد و بیان کرد: بعد از گذشت دو دهه از فعالیت شوراها هنوز ساختمان مناسب در اختیار شوراهای فرادستی قرار نگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3150 نفر عضو شورای اسلامی استان اردبیل است

3150 نفر عضو شورای اسلامی استان اردبیل است