مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 08:502023-02-15سياسي

نگرانی آمریکا و جریان غربگرا از گسترش روابط ایران و چین


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در ادامه سیاست خارجی فعال، پویا و فراگیر دولت سیزدهم، رییس جمهور که به دعوت رسمی «شی جین پینگ» همتای چینی خود و در راستای گسترش تعاملات اقتصادی و سیاسی با کشور های آسیایی، - آمریکا و پادو های آن؛ جریان غربگرا با نقاب اصلاحات و اعتدال با برپایی آتش بار رسانه ای، آشفتگی و نگرانی خود را از گسترش تعاملات راهبردی ایران و چین بیرون ریختند.

جریان تحریف (گرا دهندگان تحریم ایران به دشمنان قسم خورده ملت) و جریان تحریم از تشکیل قطب قدرتمند ضد تحریم و تکوین قرن جدید آسیایی به وحشت افتاده اند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در ادامه سیاست خارجی فعال، پویا و فراگیر دولت سیزدهم، رییس جمهور که به دعوت رسمی شی جین پینگ همتای چینی خود و در راستای گسترش تعاملات اقتصادی و سیاسی با کشور های آسیایی، عازم چین شده بود، صبح سه شنبه به وقت محلی، وارد فرودگاه بین المللی پکن شد و از سوی وزیر فرهنگ و گردشگری چین مورد استقبال قرار گرفت.

این اولین سفر رسمی دولتی رییس جمهوری اسلامی ایران به چین پس از 20 سال است.

استقبال رسمی رییس جمهور چین از آیت الله رییسی در محل ساختمان کنگره شی جین پینگ رییس جمهور چین در محل کنگره ملی خلق چین و به صورت رسمی از آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی که در رأس هیئت عالی رتبه اقتص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی آمریکا و جریان غربگرا از گسترش روابط ایران و چین

نگرانی آمریکا و جریان غربگرا از گسترش روابط ایران و چین