مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 07:122023-02-15سياسي

22 کیلومتر نوار ساحلی نور آماده سرمایه ‎گذاری است


فرماندار نور با اشاره به فعالیت تنها معدن فلزی مازندران در بخش بلده، گفت: ساحل 22 کیلومتری شهرستان نور آماده برای سرمایه گذاری و استفاده مطلوب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، احمد توکلی سه شنبه شب در نشست خبری هفتمین همایش فرصت های سرمایه گذاری شهرستان های آمل، نور و محمودآباد با اصحاب رسانه و خبرگزاری ‎ها، اظهار کرد: وجه مشترک فراوان بین شهرهای آمل، نور و محمودآباد وجود دارد و با وجود شهرها در یک پهنه وسیع مازندران بدون مرزگذاری خاص می توان پیشرفت، ترقی و اعتلای منطقه را شاهد بود.

وی گفت: مشترکات زیاد طبیعی، اقلیمی و منطقه ای منحصر به فرد می تواند بستر را برای حضور سرمایه گذاران مهیا کند.

فرماندار شهرستان نور با اعلام اینکه شهرستان نور با مساحت 2 هزار و 675 کیلومتر مربع از لحاظ پهنه ای دومین شهرستان وسیع مازندران است، بیان کرد: وجود سه بخش، 9 دهستان و پنج شهر به همراه مواهب طبیعی بی نظیر، دریا، ساحل، جلگه، جنگل و کوهستان شرایط را برای سرمایه گذاری در نور مهیا کرده است.

توکلی با اشاره به اینکه شهرستان نور براساس سرشماری سال 1395 دارای بیش از 121 هزار نفر جمعیت است، افزود: خانه دوم بسیاری از هموطنان در پایتخت و دیگر استان ها در شهرستان نور مهیا بوده که نمی توان به آنها عنوان گردشگر یا توریست داد زیرا جمعیتی حدود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 کیلومتر نوار ساحلی نور آماده سرمایه ‎گذاری است

22 کیلومتر نوار ساحلی نور آماده سرمایه ‎گذاری است