مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 21:362023-02-14سياسي

مدیریت بحران نیازمند تجهیزات و شیوه های نوین است


مدیریت بحران نیازمند تجهیزات و شیوه های نوین است.

- بندرعباس - استاندار هرمزگان گفت: مدیریت بحران نیازمند تجهیزات و شیوه های نوین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی دوستی سه شنبه شب در همایش رویداد ملی مدیریت بحران اظهار داشت: هرمزگان در حوادث اخیر طبیعی اعم از سیل و زلزله تنها شاهد جان باختن 6 نفر بوده که با توجه به بزرگی حوادث نظیر زلزله های مهیب در غرب استان، الحمدالله عدد پایینی محسوب می شود.

وی افزود: این مسئله نشان دهنده زحمات 44 ساله انقلاب در حوزه عمران و آبادانی روستاها و بازسازی مناطق محروم است، در نمونه های مشابه حوادث اخیر قبل و بعد از انقلاب شاهد حجم بالای جان باختگان و خسارات به منازل مسکونی بودیم که خوشبختانه با توجه انقلاب به روستاها حجم جان باختگان در حوادث اخیر کم است.

استاندار هرمزگان گفت: یکی از الزامات مورد نیاز در حوزه مدیریت بحران تجهیزات مورد نیاز است، سگ های زنده یاب می توانند کمک باشند اما خدمات آنها کوتاه است و نمی توان 24 ساعته در طول مدت بحران از آنها استفاده کرد، در حوزه بحران نیازمند ساختاری 24 ساعته هستیم که بتوان امدادرسانی مداوم را برنامه ریزی کرد.

وی تصریح کرد: در هنگام حوادث نیازمند سنسورهای حرارتی و حتی بحث پهبادها هستیم و با توجه به دانشی که ما در حوزه نظامی و دفاعی داریم باید از این دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت بحران نیازمند تجهیزات و شیوه های نوین است

مدیریت بحران نیازمند تجهیزات و شیوه های نوین است