مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 20:552023-02-14سياسي

وجود 5 پارک جنگلی در نور/107 طرح اقتصادی تهیه شد


فرماندار نور وجود پنچ پارک جنگلی و اسکله های چندمنظوره را از جمله جاذبه های سرمایه گذاری در منطقه بیان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد توکلی شامگاه سه شنبه در نشست خبری هفتمین همایش فرصت های سرمایه گذاری شهرستان های آمل، نور و محمودآباد با اصحاب رسانه و خبرگزاری ها که در فرمانداری آمل برگزار شد، اظهار کرد: وجه مشترک فراوان بین شهرهای آمل، نور و محمودآباد وجود دارد و با وجود شهرها در یک پهنه وسیع مازندران بدون مرزگذاری خاص می توان پیشرفت، ترقی و اعتلای منطقه را شاهد بود.

وی خبرنگاران را زبان گویای دستگاه های اجرایی و حلقه اتصال بین مردم و مدیران دانست و افزود: مشترکات زیاد طبیعی، اقلیمی و منطقه ای منحصر به فرد می تواند بستر را برای حضور سرمایه گذاران مهیا کند.

فرماندار شهرستان نور با اشاره به اینکه مازندران از سبزترین استان های کشور است، تصریح کرد: وجود رشته کوه البرز، قرار داشتن دماوند به عنوان بلندترین قله ایران، در کنار هم بودن جنگل، جلگه، دریای خزر، جنگل های هیرکانی و رودخانه های پرآب ویژگی های منحصر به فرد را ایجاد کرد.

وی با اعلام اینکه شهرستان نور با مساحت 2 هزار و 675 کیلومتر مربع از لحاظ پهنه ای دومین شهرستان وسیع مازندران است، بیان کرد: وجود سه بخش، 9 دهستان و پنج شهر به همراه مواهب طبیعی بی نظیر، دریا، ساحل،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 5 پارک جنگلی در نور/107 طرح اقتصادی تهیه شد

وجود 5 پارک جنگلی در نور/107 طرح اقتصادی تهیه شد