مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 20:502023-02-14سياسي

پیش بینی اعتبار برای تکمیل ساختمان خانه جوانان کرج


در تلاش هستیم تا با تخصیص ردیف اعتباری 4 میلیارد تومانی ظرف 6 ماه آینده ساختمان خانه جوانان در مرکزیت استان تکمیل و راه اندازی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غفور قاسم پور بعد از ظهر سه شنبه در جلسه ساماندهی امور جوانان شهرستان کرج ضمن قدردانی از خلق حماسه حضور مردم عزیز و شریف شهرستان کرج در راهپیمایی 22 بهمن ماه اظهار داشت: جوانان امسال با حضور خروشانشان در مراسم راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه به تاسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی حماسه ای باشکوه را رقم زدند از همه طیف ها و گروه ها در این مراسم حضور داشتند اما جوانان دهه هشتاد و نودی حضورشان در جمع مسئولان ارشد استان چشمگیر بود که جای قدردانی دارد.

نگاه ویژه دولت مردمی به جوانان در استان البرز فرماندار کرج در ادامه با اشاره به نگاه ویژه استاندار البرز گفت: دولت مردمی توجه جدی به مسائل جوانان دارد و در ستاد ساماندهی امور جوانان استان نیز با تشکیل قرارگاه مسکن و اشتغال جوانان و توجه دکتر عبداللهی استاندار محترم، فعالیت های گسترده ای در این زمینه صورت گرفته است.

وی با تاکید بر ضرورت تشکیل جلسات ساماندهی امور جوانان شهرستان کرج، بیان کرد: یکی از عمده دغدغه ها در مرکزیت استان ساماندهی خانه جوان بوده است که بدلیل محدودیت منابع مالی در جریان رایزنی وکسب اعتبار از سازمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی اعتبار برای تکمیل ساختمان خانه جوانان کرج

پیش بینی اعتبار برای تکمیل ساختمان خانه جوانان کرج