مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 20:152023-02-14سياسي

دولت بدنبال تقویت اقتصاد مردمی است


معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان اینکه دولت بدنبال تقویت اقتصاد مردمی است گفت: شرایط مردمی کردن اقتصاد در کشور فراهم است که اقتصاد مردمی را تقویت کنیم و دولت از طریق نظارت، - ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان اینکه دولت بدنبال تقویت اقتصاد مردمی است گفت: شرایط مردمی کردن اقتصاد در کشور فراهم است که اقتصاد مردمی را تقویت کنیم و دولت از طریق نظارت، برنامه ریزی، سیاستگذاری از فعالان بخش های مختلف حمایت کند.

سید محمد حسینی شامگاه دوشنبه در شورای اداری سیستان و بلوچستان افزود: دولت سیزدهم در یک سال و نیم اخیر اقدامات بسیار خوبی برای رفع محرومیت، اشتغالزایی و سایر بخش های اقتصادی انجام داده است.

معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به اینکه دولت نظام پرداخت عادلانه حقوق را در سازمان اداری استخدامی در دستور کار دارد گفت: در این لایحه نگاه عادلانه در پرداخت ها لحاظ خواهد شده است.

وی اظهار کرد: دولت سیزدهم بدنبال نظام پرداخت عادلانه حقوق در سازمان اداری استخدامی است که در آن نگاه عادلانه لحاظ خواهد شد.

وی حمایت از مودیان شفاف مالیاتی را سیاست دولت در حوزه مالیات دانست و افزود: با توجه به شناسایی مودیان جدید، پیش بینی درآمدهای مالیاتی دولت در بودجه سال آینده 50 درصد نسبت به بودجه امسال افزایش دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت بدنبال تقویت اقتصاد مردمی است

دولت بدنبال تقویت اقتصاد مردمی است