مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 18:102023-02-14سياسي

عقب ماندگی های حوزه پارکینگ با جدیت جبران شود


رییس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر قم گفت: متاسفانه در حوزه پارکینگ با مشکلات و کمبودهای بسیاری مواجه بودیم که امیدواریم با قدرت بیش تری به آن توجه شود.

- محسن محرری امروز سه شنبه 25 بهمن ماه در گام پنجم آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه های بزرگ شهری با اعتباری بالغ بر 6 هزار و 900 میلیارد ریال در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: مدیران و معاونین شهرداری قم در ایام دهه فجر حضور موثر و خوبی در مساجد و در میان مردم داشتند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری قم طی 8 سال گذشته پروژه های بزرگ بسیاری را در شهر به بهره برداری رسانده است، مطرح کرد: متاسفانه در حوزه پارکینگ با مشکلات و کمبودهای بسیاری مواجه بودیم که امیدواریم با قدرت بیش تری به آن توجه شود.

رییس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر قم کمبود پارکینگ در هسته مرکزی شهر را مدنظر قرار داد و افزود: در پیاده رو سازی محدوده خیابان ارم با محدودیت های پارک موتورسیکلت مواجه هستیم که باید در پارکینگ سازی به جای پارک برای موتورسیکلت نیز توجه کنیم.

وی از بخشی از مناطق ضروری احداث پارکینگ در شهر یاد کرد و گفت: در محدوده خیابان و میدان توحید و گلزار شهدا نیز بار ترافیکی سنگینی وجود دارد که نیازمند احداث پارکینگ در این مکان ها هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقب ماندگی های حوزه پارکینگ با جدیت جبران شود

عقب ماندگی های حوزه پارکینگ با جدیت جبران شود