مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 17:402023-02-14اقتصادي

راه اندازی خرید و عرضه نهاده های خوراک آبزیان در بازارگاه شیلات


مدیرکل دفتر بهبود کیفیت، فرآوری و توسعه بازار آبزیان سازمان شیلات ایران اعلام کرد: خرید و عرضه سیستمی نهاده های تولید خوراک آبزیان در بازارگاه شیلات راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان شیلات ایران، عباس مختاری افزود: تعداد 68 کارخانه تولید خوراک آبزیان در سامانه بازارگاه شیلات ثبت نام کرده اند و این کارخانجات قادرند با مراجعه به سایت عرضه کنندگان نهاده ها (کنجاله سویا، ذرت و جو) نسبت به خرید آن اقدام کنند.

مدیرکل دفتر بهبود کیفیت، فرآوری و توسعه بازار آبزیان سازمان شیلات ایران اظهار داشت: کارخانجات مذکور پس از خرید نهاده موردنظر می توانند نسبت به تولید خوراک و عرضه آن در سامانه بازارگاه شیلات اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: آبزی پروران پس از ثبت نام در سامانه بازارگاه می توانند برای تهیه خوراک مورد نیاز تولید و پرورش ماهی، غذای مورد نیاز مزارع را خریداری کنند.

مختاری گفت: در حال حاضر محدودیت تمام شرکت های تولید کنسرو و خاویار برداشته شده است و تنها تعدادی از واحدهای فرآوری میگو از جمله به طور موقت دچار محدودیت شده اند.

وی افزود: محدودیت موقت در مورد فرآورده های فیله ماهی و سایر اشکال فرآوری همچنان در مورد تمام واحدهای موجود در لیست وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی خرید و عرضه نهاده های خوراک آبزیان در بازارگاه شیلات

راه اندازی خرید و عرضه نهاده های خوراک آبزیان در بازارگاه شیلات