مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 16:552023-02-14سياسي

تفرقه افکنی دشمن با اتحاد امت های اسلامی خنثی می شود


تفرقه افکنی و دامن زدن به جدایی بین امت های اسلامی مهمترین رویکرد دشمنان بوده که اتحاد و وحدت بین مسلمانان این توطئه را خنثی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید کاظم نورمفیدی عصر سه شنبه در آیین افتتاح همایش ملی تقریب مذاهب و تمدن سازی نوین اسلامی در گام دوم انقلاب در گرگان اظهار کرد: امپریالیسم جهانی همه توان و قدرت حقیقی و مجازی خود را به کار گرفته تا با دامن زدن به برخی از اختلاف نظرها، امت های اسلامی را از هم دور کند و در این مسیر از هر حربه ای هم استفاده می کند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان افزود: تفرقه راهبرد اصلی جبهه استکبار بوده و تنها راهی که می تواند این دسیسه را خنثی کند اتحاد ملی است.

وی ادامه داد: وحدت اسلامی و تقریب مذاهب در همه کشورهای اسلامی به هدف مشترکی تبدیل شده و حاکمان اسلامی بر این باور هستند که برای غلبه بر توطئه های دشمنان و به خصوص کشورهای استمعاری راهی جز اتحاد ندارند.

امام جمعه گرگان افزود: برگزاری چنین محافلی باعث تألیف قلوب شده و باید زمینه جهانی شدن این اجلاس هم فراهم شود تا به سمت تمدن نوین اسلامی حرکت کنیم.

وی ادامه داد: عمل صالح در نزد پروردگار متعال فقط عبادت و ادای فرضیات نیست بلکه حرکت در مسیر وحدت و اتحاد برادران مسلمان هم عملی صالح تلقی می شود که اجری عظیم برای آن پیش بینی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفرقه افکنی دشمن با اتحاد امت های اسلامی خنثی می شود

تفرقه افکنی دشمن با اتحاد امت های اسلامی خنثی می شود