مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 16:452023-02-14اجتماعي

تحصیل دانش آموزان استثنایی بدون ایاب و ذهاب رایگان ممکن نیست


رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: مسئله ایاب و ذهاب مسئله ای است که پوشش تحصیلی دانش آموزان استثنایی را تحت تأثیر قرار می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر حمید طریفی حسینی معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در بیست و چهارمین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور با بیان اینکه سازمان بهزیستی حمایت ها و پشتیبانی های زیادی را برای دانش آموزان استثنایی در نظر گرفته است؛ گفت: بهزیستی با اولویت به دانش آموزان توجه کرده است.

وی با بیان اینکه عدالت اجتماعی و عدالت آموزشی نیازمند توجه به دانش آموزان استثنایی است گفت: خصوصاً در روزهایی که در حال تدوین بودجه هستیم؛ امیدواریم اعتبارات به گونه ای تخصیص یابد که سازمان بهزیستی به توفیقات خود ادامه دهد.

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی اظهار کرد: ما حدود 100 هزار دانش آموز استثنایی داریم که در 10 گروه استثنایی در نظر گرفته ایم .

عمده مسئله این دانش آموزان عدم اجرای قانون در چند موضوع است.

در دولت مردمی پوشش تحصیلی را افزایش دادیم.

وی با اشاره به اینکه مسئله ایاب و ذهاب مسئله ای است که پوشش تحصیلی دانش آموزان استثنایی را تحت تأثیر قرار می دهد؛ گفت: ماده 5 قانون جامع حمایت از معلولان شهرداری ها را موظف کرده است که ایاب و ذهاب رایگان را برای دانش آموزان فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل دانش آموزان استثنایی بدون ایاب و ذهاب رایگان ممکن نیست

تحصیل دانش آموزان استثنایی بدون ایاب و ذهاب رایگان ممکن نیست