مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 16:052023-02-14اقتصادي

تشدید مجازات قاچاق چوب در گیلان/ محکومیت 169 میلیاردی ارزی


مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان، با بیان اینکه شعبه ویژه رسیدگی به پرونده های قاچاق چوب را راه اندازی کردیم، گفت: در راستای تشدید مجازات قاچاق چوب، - علاوه بر جزای نقدی، ضبط خودروی حامل چوب قاچاق به نفع دولت نیز در دستور کار است.

مرتضی امینی امروز، 25 بهمن ماه در جمع خبرنگاران، از اجرای طرح نظارتی اداره کل تعزیرات حکومتی استان گیلان ویژه عید نوروز و ماه مبارک رمضان همانند سال های گذشته خبر داد و اظهار کرد: شعب و بازرسین تعزیرات حکومتی به صورت شبانه روزی در محل کار حاضر خواهند بود.

وی با اشاره به افزایش 10 برابری مجازات های تعزیرات حکومتی در حوزه تخلفات اقتصادی واحدهای تولیدی و توزیعی و خدماتی با مصوبه سران قوا، تصریح کرد: واحدهای صنفی متخلف در بخش های بهداشت و درمان و کالا و خدمات علاوه بر پرداخت جریمه نقدی، متحمل پلمب و نصب بنر می شوند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان، سلامت را خط قرمز این بازرسی ها دانست و بیان کرد: گیلان استانی گردشگرپذیر بوده و لذا نظارت بر واحدهای صنفی در حوزه سلامت از جمله رستوران ها با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در دستور کار جدی است.

امینی، با بیان اینکه تعزیرات حکومتی گیلان برای چندمین ماه متوالی رتبه نخست کشور در تعداد گشت های نظارتی و مشترک را کسب کرده است، گفت: گشت های مشترک تعزیرات حکومتی در طول سال ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید مجازات قاچاق چوب در گیلان/ محکومیت 169 میلیاردی ارزی

تشدید مجازات قاچاق چوب در گیلان/ محکومیت 169 میلیاردی ارزی