مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 14:472023-02-14سياسي

فرهنگ مهدویت جدا از انقلاب اسلامی نیست


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با تاکید بر اهمیت ترویج فرهنگ مهدویت گفت: فرهنگ مهدویت جدا از انقلاب اسلامی نیست.

- آیت الله محمدرضا ناصری در جلسه سیاست گذاری و پشتیبانی فعالیت های مهدوی استان با بیان این که نیمه شعبان از ایام الله است، اظهار کرد: لازم است مردم با فلسفه نیمه شعبان همچنین فلسفه انقلاب اسلامی به عنوان مقدمه انقلاب حضرت مهدی(عج) آشنا شوند.

وی با بیان این که حفظ انقلاب اسلامی، حرکت در مسیر تحقق انقلاب منجی عالم بشریت است، افزود: اهداف انقلاب اسلامی در راستای اهداف قیام امام زمان(عج) است و این اهداف باید برای مردم تبیین شود.

ناصری تاکید کرد: شورای مهدویت باید با استفاده از ظرفیت های خود، حضرت ولیعصر(عج) را به مردم بشناساند و مردم را با این واقعیت آشنا کند که منجی عالم بشریت، جهانی کردن دین خدا و دین اسلام و احکام الهی را دنبال می کند.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان این که انقلاب اسلامی به شدت مورد هجمه دشمنان و معاندان است، افزود: در چنین شرایطی باید با معرفی دستاوردها و اهداف انقلاب، واقعیت این قیام را به مردم نشان دهیم.

وی با تاکید بر اینکه دریچه تمدن انقلاب اسلامی باید به سوی مردم جهان باز شود، عنوان کرد: این مهم با معرفی انقلاب اسلامی، انقلاب منجی عالم بشریت و امام زمان (عج) میسر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ مهدویت جدا از انقلاب اسلامی نیست

فرهنگ مهدویت جدا از انقلاب اسلامی نیست