مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 14:272023-02-14اجتماعي

همه محورهای اصلی شهرستان شهرکرد باز است


طی بازدیدی که از تمامی محورهای مواصلاتی انجام شد همه محورهای اصلی شهرستان باز است و شهرداری ها برای بازگشایی محورهای درون شهری در تلاش هستند.

- عبدالعلی ارژنگ امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: امروز و در سومین روز بارش ها طی بازدیدی که از تمامی محورهای مواصلاتی انجام شد همه محورهای اصلی شهرستان باز است و شهرداری ها برای بازگشایی محورهای درون شهری در تلاش هستند.

فرماندار شهرستان شهرکرد افزود: محورهای اصلی درون شهری در حال برف روبی است و معابر فرعی نیز بعد از محورهای اصلی پاکسازی می شود.

وی ادامه داد: برای پاکسازی محورهای روستایی مخصوصاً بخش لاران که بارش و ارتفاع بیشتری دارد امکانات کمتر است که اگر ضرورت پیدا شود از بخش خصوصی کمک می گیریم.

ارژنگ بیان داشت: در برف روبی معابر تنها از گلیدر و تیغ برف روبی استفاده می شود که ظرفیت شهرداری کافی است اما برای بار کردن برف ها نیاز به وسایل بیشتری است که از بخش خصوصی استفاده می شود.

وی ادامه داد: در شهرستان انسداد محور نداریم اما مردم نیز همراهی کنند و بدون زنجیر چرخ تردد نکنند.

فرماندار شهرستان شهرکرد افزود: در این ایام نیز از آموزش و پرورش انتظار داریم برای جلوگیری از ترافیک و مشکلات دیگر با مجازی کردن کلاس های درس کمک حال مجموعه شهری باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه محورهای اصلی شهرستان شهرکرد باز است

همه محورهای اصلی شهرستان شهرکرد باز است