مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 13:442023-02-14ورزشي

روستاییان ساکن در شهرهای استان سمنان برای مهاجرت معکوس به روستا زمین می گیرند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ظهر امروز در هفتادمین برنامه ارتباط مردمی، کاروان خدمت و ملاقات چهره به چهره با مردم روستای رضاآباد شهرستان شاهرود ضمن قدردانی از حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، اظهار کرد: پاسخ حضور آگاهانه و پرشور مردم در یوم الله 22 بهمن، انجام کار بی منت و خدمت به آنان است.

وی افزود: روستای رضاآباد شهرستان شاهرود همواره میزبان گردشگران از سراسر کشور و همچنین گردشگران خارجی بوده و سرشار از قابلیت ها و جاذبه های گردشگری است.

استاندار سمنان با بیان اینکه اولویت نخست ما در روستاهای این استان تأمین آب است، گفت: تجهیزات مورد نیاز ورزشی برای جوانان روستای رضاآباد تأمین خواهد شد.

هاشمی تصریح کرد: برای روستاییان ساکن در شهرهای استان سمنان که قصد مهاجرت معکوس و اقامت دائم در روستا را داشته باشند، زمین تأمین خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: آسفالت محور منتهی به روستای رضاآباد شاهرود تا پایان اردیبهشت ماه سال 1402 انجام خواهد شد.

این برنامه ارتباط مردمی با حضور خانی، نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی جلالی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین احمدی، امام جمعه بیارجمند و 21 مدیرکل اجرایی و ستادی استان سمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستاییان ساکن در شهرهای استان سمنان برای مهاجرت معکوس به روستا زمین می گیرند

روستاییان ساکن در شهرهای استان سمنان برای مهاجرت معکوس به روستا زمین می گیرند