مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 13:252023-02-14اقتصادي

اختصاص پنج هزار جایزه به جشنواره کتابخوانی رضوی


معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت: پنج هزار جایزه در دو سطح ملی و استانی برای جشنواره کتابخوانی رضوی در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست خبری دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با حضور محمدرضا هراتی معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور صبح امروز سه شنبه 25 بهمن در کتابخانه مرکزی واقع در پارک شهر برگزار شد.

هراتی در ابتدای این نشست گزارشی از فعالیت های اخیر نهاد کتابخانه های عمومی کشور ارائه کرد و گفت: در ماه های گذشته دومین جشنواره قصه گویی با محوریت هشت استان و مشارکت 326 نفری برگزار شد که اختتامیه این برنامه در سال 1402 برگزار می شود.

همچنین گرامیداشت شهادت حاج قاسم سلیمانی را با فعالیت های مجموعه نهادکتابخانه های عمومی کشور از طریق برگزاری محافل شعر در 31 استان تحت عنوان جان فدا برگزار شد.

وی افزود: نشست نقد کتاب تحت عنوان ابر مرد از دیگر برنامه های گرامیداشت شهادت حاج قاسم سلیمانی بود که در کنار طراحی پوستر ویژه و برنامه معرفی کتاب تحت عنوان کتاب ماه دنبال شد.

در ایام محرم و اربعین نیز نهاد کتابخانه های عمومی کشور پویش سلام بر حسین را دنبال می کرد که باتوجه به استقبال بسیار خوبی که از این برنامه شد به 1300 اثر قابل تقدیر در این پویش ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص پنج هزار جایزه به جشنواره کتابخوانی رضوی

اختصاص پنج هزار جایزه به جشنواره کتابخوانی رضوی