مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 13:152023-02-14سياسي

صادرات واکسن های دامی موسسه رازی به کشور زیمبابوه


وزیر کشاورزی جهموری زیمبابوه در راس هیئتی عالی رتبه، با هدف گسترش تعاملات علمی و صادرات واکسن های دامی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی به کشور زیمبابوه از موسسه رازی بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، نشست مشترک دکتر علی اسحاقی رییس موسسه رازی و هیأت رییسه موسسه با دکتر انکسیوس جونگو ماسوکا وزیر اراضی، کشاورزی، شیلات، آب، اقلیم و توسعه روستایی جمهوری زیمبابوه که در راس هیأتی عالی رتبه در موسسه حضور یافته بود، با هدف بررسی زمینه های همکاری مشترک بین موسسه رازی و این کشور در سالن زنده یاد دکتر مرتضی کاوه برگزار شد.

علی اسحاقی، در این نشست ضمن خوشامدگویی به وزیر کشاورزی کشور زیمبابوه، اظهار کرد: بر اساس برنامه هفتم توسعه اقتصادی ایران، یکی از اهداف راهبردی موسسه رازی برقراری ارتباط علمی، فناوری و اقتصادی با کشورهای آفریقایی است.

وی گفت: موسسه رازی فعالیت های گسترده ای در زمینه تولید واکسن و فراورده های بیولوژیک پزشکی و دامپزشکی دارد و تمرکز اصلی موسسه تولید انواع واکسن های پزشکی، دام، طیور و آبزیان است و بیشتر نیاز کشور ایران به این واکسن ها از طریق تولیدات موسسه رازی تامین می شود.

رییس موسسه رازی، با اشاره به تولید واکسن های دامی از جمله واکسن تب برفکی در موسسه رازی، تاکید کرد: در صورتی که سویه های بوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات واکسن های دامی موسسه رازی به کشور زیمبابوه

صادرات واکسن های دامی موسسه رازی به کشور زیمبابوه