مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 13:152023-02-14اقتصادي

بیش از 100 درصد تعهد ایجاد اشتغال در کاشمر محقق شده است


فرماندار کاشمر از محقق شدن بیش از 100 درصد تعهد ایجاد اشتغال در این شهرستان خبر داد.

- امیر دایی صراف 25 بهمن ماه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری ‏که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، مبدأ تمام اتفاقات خوب در جامعه را اشتغال دانست و افزود: همه بانک ها و ‏مؤسسات مالی باید تمام تلاششان را برای تسهیلگری در راستای پرداخت تسهیلات اشتغال معطوف ‏نمایند.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان دارای ظرفیت ها و مزیت های نسبی و رقابتی در بخش های مختلف است، ‏باید با جذب اعتبارات شناور اشتغال استان در زمینه ایجاد اشتغال پایدار و بهبود وضعیت معیشت مردم و ‏کاهش ‏سرانه بیکاری شهرستان تلاش نمود.

‏ ‏ فرماندار کاشمر در ادامه با اشاره به اینکه تعهد اشتغال شهرستان در سال جاری 3143 نفر بوده که تاکنون با ایجاد اشتغال ‏برای ‏‏3170 نفر معادل 100.

86 درصد تحقق یافته است، به تشکیل 17جلسه کارگروه و قرارگاه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان از ابتدای ‏امسال اشاره کرد و ‏گفت: تاکنون 3 واحد راکد دامداری و یک واحد راکد شن‏شویی با پرداخت تسهیلات فعال شده اند.

‏ وی عنوان کرد: تاکنون 34 واحد صنعتی، 18 واحد گلخانه ای، 24 فقره مشاغل خانگی و یک واحد دانش بنیان ‏در شهرستان کاشمر مجوز تأسیس گرفته اند، همچنین از ابتدای امسال تاکنون 896 پروانه کسب جدید توسط اتاق اصناف و ات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 100 درصد تعهد ایجاد اشتغال در کاشمر محقق شده است

بیش از 100 درصد تعهد ایجاد اشتغال در کاشمر محقق شده است