مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 13:052023-02-14سياسي

کرسی علمی- ترویجی چالش های طلاق خلع در فقه و حقوق ایران برگزار می شود


ترویجی با موضوع “چالش های طلاق خلع در فقه و حقوق ایران” توسط گروه فقه و حقوق پژوهشکده نظام های اسلامی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با همکاری مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

- ایسنا/قم کرسی علمی- ترویجی با موضوع “چالش های طلاق خلع در فقه و حقوق ایران” توسط گروه فقه و حقوق پژوهشکده نظام های اسلامی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با همکاری مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

کرسی علمی- ترویجی با موضوع “چالش های طلاق خلع در فقه و حقوق ایران” توسط گروه فقه و حقوق پژوهشکده نظام های اسلامی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با همکاری مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود.

در این کرسی علمی، حجت الاسلام و المسلمین فرج الله هدایت نیا به عنوان ارائه دهنده دکتر محمود حکمت نیا و حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی میرداداشی به عنوان ناقد حضور خواهند داشت.

دبیری علمی این کرسی بر عهده دکتر جواد ابراهیمی است.

کرسی علمی- ترویجی با موضوع چالش های طلاق خلع در فقه و حقوق ایران روز سه شنبه دوم اسفندماه سال جاری ساعت 10 تا 12 به صورت حضوری در سالن همایش های مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی به نشانی قم، 20 متری شهید رجایی و به صورت مجازی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرسی علمی- ترویجی چالش های طلاق خلع در فقه و حقوق ایران برگزار می شود

کرسی علمی- ترویجی چالش های طلاق خلع در فقه و حقوق ایران برگزار می شود