مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 12:252023-02-14سياسي

حضور وزیر کشاورزی زیمباوه در موسسه رازی


وزیر کشاورزی جهموری زیمبابوه در رأس هیئتی عالی رتبه، با هدف گسترش تعاملات علمی و صادرات واکسن های دامی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی به کشور زیمبابوه از موسسه رازی دیدن کرد.

- ایسنا/البرز وزیر کشاورزی جهموری زیمبابوه در رأس هیئتی عالی رتبه، با هدف گسترش تعاملات علمی و صادرات واکسن های دامی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی به کشور زیمبابوه از موسسه رازی دیدن کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست مشترک دکتر علی اسحاقی رییس موسسه رازی و هیئت رییسه موسسه با دکتر انکسیوس جونگو ماسوکا وزیر اراضی، کشاورزی، شیلات، آب، اقلیم و توسعه روستایی جمهوری زیمبابوه که در رأس هیئتی عالی رتبه در این موسسه حضور یافته بود، با هدف بررسی زمینه های همکاری مشترک بین موسسه رازی و این کشور در سالن زنده یاد دکتر مرتضی کاوه برگزار شد.

علی اسحاقی در حاشیه این دیدار اظهار کرد: بر اساس برنامه هفتم توسعه اقتصادی ایران، یکی از اهداف راهبردی موسسه رازی برقراری ارتباط علمی، فناوری و اقتصادی با کشورهای آفریقایی است.

وی گفت: موسسه رازی فعالیت های گسترده ای در زمینه تولید واکسن و فراورده های بیولوژیک پزشکی و دامپزشکی دارد و تمرکز اصلی موسسه تولید انواع واکسن های پزشکی، دام، طیور و آبزیان است و بیشتر نیاز کشور ایران به این واکسن ها از طریق تولیدات موسسه ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور وزیر کشاورزی زیمباوه در موسسه رازی

حضور وزیر کشاورزی زیمباوه در موسسه رازی