مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 10:552023-02-14ورزشي

عجایب شهر فوتبال ایران/ همه می توانند آقای گل شوند!


جدول گلزنان فوتبال ایران نشان از حال و روز نه چندان خوب فوتبال ایران دارد و بعد از گذشت 20 هفته از لیگ برتر، هیچ بازیکنی نتوانسته بیش از 6 گل به ثمر برساند! - جدول گلزنان فوتبال ایران نشان از حال و روز نه چندان خوب فوتبال ایران دارد و بعد از گذشت 20 هفته از لیگ برتر، هیچ بازیکنی نتوانسته بیش از 6 گل به ثمر برساند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وضعیت جدول گلزنان لیگ برتر فوتبال ایران به شکلی است که هر بازیکنی می تواند در 10 هفته آینده عنوان آقای گلی را از آن خود کند.

بهترین گلزنان فصل جاری فوتبال ایران بعد از گذشت 20 هفته از مسابقات فقط 6 گل به ثمر رسانده اند که این اتفاق در نوع خود اتفاق کم سابقه ای در تاریخ فوتبال ایران است! آمار 6 گل در 20 بازی یا یک گل در هر سه بازی چیزی نیست که نوید روزهای روشن را برای فوتبال ایران بدهد؛ جالب تر اینکه بهترین گلزنان فصل هم به لطف پنالتی خود را تا این حد بالا کشیده اند.

روز گذشته مهدی قایدی با زدن پنجمین گل فصلش، خود را تا یک قدمی آقای گلی هم رساند و حالا از احتمال اینکه قایدی بتواند این عنوان را به دست آورد سخن به میان می آید.

عجیب اینکه یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی و سابق پرسپولیس که خیلی دیر به این تیم ملحق شد و در نهایت بعد از هفته یازدهم ایران را ترک کرد، همچنان در رده نخست قرار دارد و چندین بازیکن دیگر از جمله مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عجایب شهر فوتبال ایران/ همه می توانند آقای گل شوند!

عجایب شهر فوتبال ایران/ همه می توانند آقای گل شوند!