مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 10:002023-02-14فرهنگي

جشنواره تئاتر کانون های مساجد به صورت استانی برگزار می شود


سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی مساجد هرمزگان گفت: از سال آینده جشنواره تئاتر کانون های مساجد به صورت استانی در روستای سرباران برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسلام خواجه یی صبح سه شنبه در حاشیه برگزاری آیین اختتامیه چهارمین جشنواره تئاتر مساجد هرمزگان و سومین جشنواره تئاتر (جوانه) ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد روستایی شهرستان میناب در گفتگو با خبرنگاران ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: پس از اعلام فراخوان 18 گروه نماشی از کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان میناب آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که 12 اثر به مرحله بازبینی و در نهایت 9 اثر به بخش رقابتی این رویداد راه یافت.

وی افزود: این 9 اثر نمایشی شامل پنج اثر از روستای سرباران و روستاهای حاجی خادمی، شهمرادی، حاجی آباد و دهو و محلات شیخ آباد و سجادیه نیز هر کدام یک اثر است.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان با بیان اینکه 7 گروه در روز 22 بهمن در شبستان مسجد علی ابن ابیطالب (ع) روستای سرباران اجرا داشتند، افزود: دو اثر نیز عصر روز 23 بهمن در محوطه این مسجد اجرا شد.

خواجه یی ادامه داد: آشنایی نوجوانان و جونان با آموزه های دینی قرآنی از طریق هنر نمایشی، شناسایی و کشف، جذب، پرورش و تربیت هنرمند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره تئاتر کانون های مساجد به صورت استانی برگزار می شود

جشنواره تئاتر کانون های مساجد به صورت استانی برگزار می شود